Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

kuletakprosinec2018122974.jpg
Klub 29, Pardubice kontakt

Hudba pro počítačové hry

Adaptivní hudba je jedním z prostředků, který mohou použít autoři počítačových her, aby hráči přiblížili herní svět. Různé části soundtracku jsou určené pro odlišné situace – procházení světem, souboj, minihry, atd. Soundtrack je ale navíc komponován tak, že umožňuje plynulé přechody z jedné části do jiné. Realizace adaptivní hudby vyžaduje, aby její autor byl skladatelem i programátorem zároveň, či alespoň úzkou spolupráci mezi programátorem a hudebním skladatelem. Ve své přednášce se zaměřím na techniky kompozice i technickou realizaci adaptivní hudby v počítačových hrách. Co je to adaptivní hudba? Jaké jsou techniky její kompozice a realizace? Jak se tvořila hudba ke hře Kingdom Come?

Doc. Ing. Adam Sporka, Ph.D. vystudoval počítačovou grafiku a Human-Computer Interaction (HCI) na Fakultě elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze (FEL ČVUT). Zaměřuje se na techniky adaptivní hudby ve hrách i dalších multimédiích. V současné době vyučuje problematiku uživatelských rozhraní a audia v multimédiích na FEL ČVUT, pokračuje ve spolupráci s Warhorse Studios na Kingdom Come: Deliverance a je spoluzakladatelem společnosti welove.audio GmbH.

Kavárna Universitas se otevře v úterý 4. prosince 2018 od 18 hodin v Klubu 29 (ulice Svaté Anežky České, č. p. 29). Pořádají studenti Univerzity Pardubice ve spolupráci s Divadlem 29.

Vstup je volný.

www.facebook.com/KavarnaUniversitas