Publikováno: 28.02.2025
Vážené kolegyně, vážení kolegové,
rádi bychom vás informovali, že od úterý 4. 3. 2025 bude mít evidenci dohod o provedení práce (DPP) a dohod o pracovní činnosti (DPČ) na starosti paní Pavlína Mattasová (kl. 6393) z Oddělení lidských zdrojů (kancelář 2. patro).
Finanční správu DPP a DPČ bude i nadále zajišťovat paní Lenka Vyskočilová z Oddělení mzdového.
Dále bude mít paní Mattasová na starost evidenci prezenčních profesních školení do systému VEMA místo paní Lucie Urbancové Hromádkové. Zasílání prezenčních listin, případně emailů směřujte prosím od tohoto datumu již paní Mattasové.
V případě jakýchkoliv dotazů k agendám se neváhejte od 4. 3. 2025 obracet přímo na uvedené kolegyně.