Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Published: 24.10.2024

Spoj se, tvoř a inovuj oblast HR a firemní kultury.

Buďte součástí prvního pardubického Hackathonu – Parádní nápad, kde týmy složené ze studentů, kreativců a zástupců firem spojí své síly, aby vytvořily inovativní řešení pro oblast HR a firemní kultury. Během jednoho dne budete hledat nové přístupy například k digitální transformaci HR procesů, zlepšení zaměstnanecké spokojenosti, podpoře vzdělávání nebo rozvoji talentů. Čeká vás inspirativní prostředí doplněné o zajímavé workshopy, networkingové příležitostí 
a možnost prezentovat své nápady před odbornou porotou. Nechte se inspirovat a buďte odvážní!

Nutné informace, které potřebujete znát:

  • Kdy: v pátek 8. listopadu 2024
  • Kde: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, Studentská 95, 532 10 Pardubice
  • Startovné: účast na akci je zdarma
  • Uzávěrka registrací: úterý 5. listopadu, do 23:59
  • Pravidla Hackathonu jsou ke stažení v příloze.

Jak to bude probíhat?

  • 7:30 Registrace a přidělení do týmů
  • 8:00 Úvodní představení pravidel a jednotlivých témat
  • 9:00 Start hackathonu
  • 10:30 Dopolední přednáška: Employer Branding, Michal Kosař, Česka spořitelna
  • 12:00 Oběd formou rautu/bufetu
  • 15:00 Odpolední přednáška: Jak se efektivně odprezentovat, Jiří Janků, Pardubický podniaktelský inkubátor P-PINK
  • 17:30 Ukončení práce
  • 18:00 PREZENTACE před porotou
  • 19:30 Vyhlášení
  • 20:00 Ukončení akce

Harmonogram je pouze orientační a může se v průběhu příprav akce měnit.

Kdo se může registrovat? 

V Hackathonu budou soutěžit pořadatelem sestavené týmy. Konkrétní složení vám prozradíme v den konání akce.

Do soutěže se může přihlásit:

a)    Student střední či vysoké školy

b)    Kreativec z různých oblastí (marketing, design, video, hudba, fotografie atd.)

c)    Zástupce firmy (personalista, markeťák, …)

Firma si definuje si výzvu/inovaci/problém v oblasti HR a firemní kultury, která je u něj aktuální. Tuto výzvu přiřadí v rámci registračního formuláře do jednoho z daných témat. Následně se přihlásí do Hackathonu ZDE  Organizátoři k firemní výzvě přiřadí nahlášené studenty z Univerzity/SŠ a kreativce, následně budou vytvořeny maximálně šestičlenné týmy.

Počet účastníků je limitován. V případě dosažení limitu budeme informovat na této stránce.

Co se bude řešit? 

  • Téma 1: Digitalizace HR procesů
  • Téma 2: Zlepšení firemní kultury a zaměstnanecké spokojenosti
  • Téma 3: Efektivní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Téma 4: Zdraví a well-being zaměstnanců
  • Téma 5: Inovace v náboru a talent managementu
  • Téma 6: Efektivní komunikace a spolupráce v týmu a komunikace vůči klientům
  • Téma 7: Employee Experience
  • Téma 8: Employer Branding
  • Téma 9: AI v práci - jak k ní získat pozitivní přístup a jak s ní pracovat

Detailní informace k tématům zde

Kdo bude účastníkům k ruce, aby se v problematice neztratili?

Garanti a mentoři:

  • Jakub-Marek Štěpán, Konzultant, Coach, spoluzakladatel Institutu firemní kultury
  • Jaroslav Salva, Mentor & Senior Advisor with Passion for People Development, Basic Principles, s.r.o.
  • Jiří Janků, Podnikatel, Ředitel Pardubického podnikatelského inkubátoru P-PINK
  • Michal Kosař, Head of Employer Branding, Česká spořitelna
  • Pavla Mendlová, Health Care & Well-Being Manager, Česká spořitelna
  • Klára Karimaghai, Garantka laboratoře IT/VR, lektorka AI EduLab @ Sfera, Vzdělávací centrum SFÉRA

Odborná porota bude zveřejněná nejpozději v den konání akce.


Vítěz v kategorii nejlepší inovativní řešení

  • Tato kategorie se zaměřuje na originalitu a inovativnost nápadu. Hodnotí se, jak projekt přináší nový přístup nebo revoluční myšlenku do oblasti HR a firemní kultury, a jakým způsobem využívá technologie, například umělou inteligenci, k řešení reálných výzev. Odborná porota bude posuzovat kreativitu, novost přístupu a potenciál projektu pro implementaci v praxi.

Vítěz v kategorii nejlepší uživatelský přínos

  • Tato kategorie se zaměřuje na to, jaký reálný přínos projekt přináší pro uživatele – ať už jde o zaměstnance firmy, HR oddělení nebo zákazníky. Hodnotí se, jak snadno a efektivně lze řešení použít, jaký je jeho dopad na pracovní prostředí nebo zákaznickou zkušenost, a jak projekt přispívá k zlepšení firemní kultury. Porota bude posuzovat praktičnost, jednoduchost použití a přínos pro koncové uživatele.

Prize money bude rozděleno mezi 2 nejlepší týmy dle hodnocení odborné poroty.

Soubory ke stažení Size
Leták - pdf 633 kB
Témata - pdf 111 kB