Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

default alt upce

Published: 10.03.2014

Třináctý ročník veletrhu pracovních příležitostí s názvem KONTAKT 2014 se uskuteční ve středu 12. března v univerzitní aule od 9:00 do 15:00 hodin. Veletrh připravila Univerzita Pardubice nejen pro absolventské ročníky, ale pro všechny studenty univerzity, kteří se zajímají o možnosti svého budoucího profesního působení.
 
Na veletrhu se představí třicet dva zaměstnavatelů. Studenti tak budou mít jedinečnou šanci představit sebe a své schopnosti personálním manažerům firem. S nimi mohou probrat podobu svého životopisu, zjistit si podrobnosti o nabídce pracovních pozic v té které firmě a případně se mohou dozvědět více i o průběhu přijímacího řízení. Další výhodou osobního setkání s personálními manažery firem je možnost získat nové kontakty či si domluvit konkrétní formu spolupráce. „Veletrh KONTAKT přináší již několik let oboustranný užitek, a to jak budoucím absolventům, tak zúčastněným firmám. Vysokoškoláci se mohou lépe zorientovat, kde a za jakých podmínek mohou zahájit svoji profesní kariéru a firmy mohou získat zaměstnance čerstvé, plné elánu a nápadů a navíc nezatížené zlozvyky z jiných společnost,“ doplňuje Ivana Veselá z Informačního a poradenského centra Fakulty ekonomicko-správní. Studenti nižších ročníků se mohou zeptat na odborné praxe a stáže nebo si domluvit téma diplomové práce.
 
Získejte zpětnou vazbu ke svému životopisu
 
V průběhu dne budou probíhat konzultace životopisů zprostředkované společností Philip Morris ČR, a.s., a to od 9.00 do 13.00 v 1. patře univerzitní auly. Zájemci mají možnost získat zpětnou vazbu na svůj profesní životopis. Dostanou cenné rady, co a jak případně vylepšit. V učebně A3 se budou po celý den prezentovat jednotlivé firmy.
 
Naučte se, jak se uvést na trh nový produkt
 
Studenti magisterského studia mohou absolvovat také speciální „Workshop Lidl Brand Factory“, který povedou zkušení manažeři firmy Lidl. V rámci tohoto praktického semináře si účastníci vyzkoušejí vytváření nových produktů a s tím souvisejících marketingových strategií včetně procesu stanovování cen nových produktů. Kapacita workshopu, který bude probíhat od 9:30 do 12:00 hodin, je omezena, je proto nutné se přihlásit předem.