Publikováno: 12.05.2020
OZNÁMENÍ
o konání
2. zasedání Akademického senátu Univerzity Pardubice
ve funkčním období 2020 - 2023,
které se uskuteční v úterý 19. května 2020 od 14:00 hodin distančně, formou videokonference
Program zasedání:
1. Schválení skrutátorů zasedání.
2. Souhlas AS UPa s Pravidly pro distanční zasedání a hlasování Akademického
senátu Univerzity Pardubice formou videokonference.
3. Schválení programu zasedání.
4. Informace o činnosti předsednictva AS UPa.
5. Návrh rozpočtu Univerzity Pardubice na rok 2020.
6. Výroční zpráva o hospodaření Univerzity Pardubice za rok 2019.
7. Výroční zpráva o činnosti Univerzity Pardubice za rok 2019.
8. Dodatek ke Zprávě o vnitřním hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a s nimi
souvisejících činností Univerzity Pardubice za rok 2019.
9. Žádost o předchozí souhlas s odvoláním členů Vědecké rady Univerzity Pardubice.
10. Volba delegáta Univerzity Pardubice do SKRVŠ a volba náhradníka delegáta
Univerzity Pardubice do SKRVŠ.
11. Návrh statutu FES.
12. Návrh na přistoupení Univerzity Pardubice jako člena spolku České společnosti pro
dopravní právo, z.s.
13. Různé.
Hosté z řad akademických pracovníků, studentů, zaměstnanců UPa a veřejnosti se mohou přihlásit pomocí následujícího odkazu: Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams
V Pardubicích dne 12. května 2020
Ing. Petr Bělina, Ph.D., v. r.
předseda AS UPa