Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.
Poskytovatel: Technologická agentura České republiky
Program: Udržitelný rozvoj dopravy
Období realizace: 01.01.11 - 31.12.14
Pracoviště:
Dopravní fakulta Jana Pernera - Katedra elektrotech., elektron. a zabezp
Hlavní řešitel: Novák JaroslavSpoluřešitelé: Lata Michael | Voltr Petr | Čáp Jaroslav
Popis:
Cílem projektu je návrh optimalizovaného nadřazeného synchronnizovaného řízení pohonu kol kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly. Tento úkol bude řešen jak z po stránce matemaického modelu a počítačových simulací, tak metodou experimentálního ověřování navržených algoritmů na experimentálním vozidle s cílem užití těchto algoritmů v řídícím systému plně nízkopodlažní tramvaje 15T firmy Škoda. Na tomto vozidle budou navržené algormty také testovány. Experimentální vozidlo bude v rámci tohoto projektu pro účely návrhu optimalizovaného řízení navrženo.
Cílem projektu je návrh optimalizovaného nadřazeného synchronnizovaného řízení pohonu kol kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly. Tento úkol bude řešen jak z po stránce matemaického modelu a počítačových simulací, tak metodou experimentálního ověřování navržených algoritmů na experimentálním vozidle s cílem užití těchto algoritmů v řídícím systému plně nízkopodlažní tramvaje 15T firmy Škoda. Na tomto vozidle budou navržené algormty také testovány. Experimentální vozidlo bude v rámci tohoto projektu pro účely návrhu optimalizovaného řízení navrženo.