Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Počítačová gramotnost ? specifické problémy celoživotního vzdělávání
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Podnikání, globalizace, etika
Název nakladatele: Prion
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 119-121
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Počítačová gramotnost ? specifické problémy celoživotního vzdělávání Další vzdělávání dospělé populace v oblasti informačních a komunikačních technologií je specifické v tom, že frekventanti se vzdělávají v problematice mimo svůj obor, v problematice s dynamickým vývojem vynucujícím si další dovzdělávání, aj. Při organizování kurzů nestačí pouze masivní podpora, je nutné zohlednit specifické charakteristiky cílové skupiny, aby ve výsledku se vynaložené investice a úsilí neminuly účinkem. Jen tak budou vytvořeny rovné podmínky pro všechny v přístupu k informacím. počítačová gramotnost, informační a komunikační technologie, celoživotní vzdělávání
eng Computer Literacy - Specific Problems of Whole-Life Education Computer literacy at the level of company information systems is a concern of all employees and on the part of the employer this is regarded as a matter of course. Computer literacy at the level of public communication and public access to information sources is already the concern of not only the given individual, but it represents an all-society or a state priority, e.g. for the reason to prevent the division of society into informationally poor and informationally rich. Preference of population for computer literacy in the strategy of state information policy of the Czech Republic is manifested within the frame of accepted documents or by concrete educational projects. However, this further training of adult population has specific contents (information and communication technologies) and specific students (certain characteristics result from the age). That is why it is impossible to proceed with standard methods, so that the exertion and resources invested would not go astray. computer literacy, information and communication technology, whole-life education