Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
Rok: 2003
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: E+M Ekonomie a Management
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 76-80
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu Ochrana životního prostředí je v současné době jedním z globálních problémů světa. Česká republika by měla s ohledem na předpokládaný vstup do EU zpřísnit ekologické normy. Ochrana životního prostředí by měla být realizována především na podnikové úrovni, kde je většina škodlivin produkována. Existuje mnoho metod pro měření konkurenceschopnosti podniku ovšem bez environmentálních aspektů. Hlavním cílem tohoto příspěvku je návrh metodiky pro hodnocení konkurenceschopnosti podniku při respektování strategie udržitelného rozvoje. K tomu bylo využito metody marketingového auditu, byly definovány klíčové faktory, váhy a intervaly pro hodnocení konkurenceschopnosti. xxxx
eng The evalution of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development. Environmental protection is one of global problems of the world society in this age. The Czech republic has to respect more strict environmental standards with regard to presupposed entrance in European union. Environmental protection should be realized on the enterprise level where many of the harmful pollutants are produced. There are many methods for competitive ability of enteprise evalution contemporary but without environmental aspects. The main of this article is project of the methodology for evalution of evalution of the enterprise competitive alibity by respecting the strategy of the sustainable development. There was used for evalution enterprise strategy by respecting the strategy of the sustainable development marketing audit methodology in which were defined key factors, weights and intervals for evalution of the enterprise competitive ability. the competitive ability of enterprise;sustainable development;the proposal of methodology for evalution of the enterprise competitive ability;