Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Základy marketingu
Autoři: Vaculík Josef
Rok: 2003
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Základy marketingu Učební text shrnuje a prezentuje základní marketingové nástroje, marketingová východiska a postupy. Změny vnějšího prostředí vedou ke zdokonalování jednotlivých marketingových nástrojů, především marketingových strategií. V učebním textu jsou uvedeny příklady z praxe úspěšných firem. Každá kapitola je ukončena shrnutím teoretických poznatků, doplněna otázkami a klíčovými slovy. Teprve po pochopení a objasnění základů marketingu lze prohlubovat marketingové znalosti a dovednosti. marketingová koncepce;marketingový výzkum;nákupní chování;segmentace trhu;marketingový mix;výrobkový mix;komunikační mix;distribuční mix;cenový mix;marketingová strategie;nabídka a poptávka trhu;
eng The grouding of marketing marketing conception;marketing research;purchase bahaviour;market segmentation;marketing mix;communications mix;distributive mix;price mix;marketing strategy;supply and demand of market;