Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analýza nástrojů regionálního marketingu pro zlepšení podmínek podnikání výrobních firem ve vybraných oblastech Zlínského regionu
Autoři: Otrubčák Peter | Brebera Pavel
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Sociálno-ekonomická revue
Název nakladatele: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Místo vydání: Trenčín
Strana od-do: 103-111
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza nástrojů regionálního marketingu pro zlepšení podmínek podnikání výrobních firem ve vybraných oblastech Zlínského regionu Cílem článku bylo vypracovat projekt využití nástrojů regionálního marketingu pro zlepšení podmínek podnikání výrobních firem působících ve Zlínském regionu, prostřednictvím kterých regionální samosprávné orgány mohou přispět ke zlepšení celkových podmínek podnikání výrobních firem. Základními předpoklady je implementace obecných marketingových principů a činnosti do fungování regionálních orgánů samosprávy. Článek se snaží poukázat, že jejich následným využitím lze zajistit zlepšení podmínek pro podnikání, čímž se následně zlepší pozice Zlínského kraje v rámci celé ČR. regionální marketing, Zlínský region, komunikační mix
eng Analysis of the regional marketing tools for improving business conditions of manufacturing firms in the selected areas of the Zlin region The aim of the article was to design a project of potential regional marketing tools for developing of business terms for manufacturing firms through which municipal governments can help to make better conditions and terms of manufacturing firms' entrepreneurship. The main presumption is to implement common marketing principles and activities to regional municipal governments. The article tries to indicate that it is possible to improve business conditions by using them, and it also helps to improve the position of the Zlin region within the Czech Republic. regional marketing, the Zlin region, promotion mix