Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Presentations as an Effective Tool of Teaching ESP
Rok: 2009
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů VŠ. Sborník příspěvků z mezinárodního semináře
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: CD-ROM
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Prezentace jako efektivní nástroj výuky ESP Tématem příspěvku je možnost zařazení výuky prezentačních dovedností v angličtině do kurzu odborného anglického jazyka. Příspěvěk se zabývá možností podpory rovoje komunikativní jazykové kompetence v angličtině u studentů Informačních technologií prostřednictvím zařazení tzv. ?mini? prezentací do běžné výuky ESP a možností využití závěrečné studentské konference Mastering IT Presentations jako efektivní a efektní formy zakončení studia jazyka. Příspěvek vychází z dosavadních dílčích výsledků analýzy potřeb v anglickém jazyce provedené u studentů bakalářského studijního programu Informační technologie na Ústavu elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. prezentační dovednosti, odborný anglický jazyk, analýza potřeb, jazykové kompetence, jazykové portfolio, motivace
eng Presentations as an Effective Tool of Teaching ESP The paper deals with the possibility to include the teaching of presentation skills in an ESP course. It deals with the opportunity of supporting the development of communicative language competence in English by students of Information Technologies. It also provides the idea of using the final student?s conference Mastering IT Presentations as an effective and efficient form for finalizing the study of languages. The article is based on the partial results of the preliminary needs analysis that has been done with the students of the bachelor?s study programme Information Technologies at the Institute of Electrical Engineering and Informatics of the University of Pardubice. presentation skills, English for Specific Purposes, needs analysis, language competences, language portfolio, motivation