Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Koncept pedagogické inovace v českém a anglickém diskurzu
Autoři: Brebera Pavel
Rok: 2005
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice, Series C, Faculty of Humanities
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 117-126
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Koncept pedagogické inovace v českém a anglickém diskurzu Článek se pokouší identifikovat některá specifika konceptu pedagogické inovace, a to na základě hledání existujících významových odlišností při srovnání českého a anglického diskurzu. Prezentace současného náhledu na termín pedagogické inovace je zde podpořena obsahovou analýzou konkrétního textového materiálu, ve kterém se s termínem inovací velmi často operuje ? katalogu programu Socrates Arion 2003/2004. vzdělávání;inovace
eng The concept of educational innovation in Czech and English discourse The article is focused on identifying some specifics of the use of terms innovation/improvement in the field of education in Czech and English discourse. These issues have been analysed with help of topic relevant literature and by means of carrying out a content analysis of the official catalogue of study visits within the programme Socrates Arion 2003/2004. education;innovation;improvement