Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

K objektivním determinantám procesů profesního učení studentů učitelství
Rok: 2005
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice, Series C, Faculty of Humanities
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 171-182
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze K objektivním determinantám procesů profesního učení studentů učitelství Článek vychází z diskuse o obecných trendech v přípravném vzdělávání učitelů ve světě i u nás. Na tomto základě pak jsou prezentovány výsledky šetření některých objektivních determinant procesů profesního učení studentů učitelství na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice v průběhu klinického roku, konkrétně zjištěný časový objem a typy reálné klinické zkušenosti.
eng Objective determinants of teacher trainees´ professional learning processes On the basis of the discussion of current trends in pregraduate teacher education the paper aims to present results of a research project conducted during a long-term teaching practice (so-called Clinical year) at the Faculty of Humanities, University of Pardubice. The analysis focused on some of the objective determinants of teacher trainees´ professional learning processes, namely on the time and types of their real clinical experience. concept of the teaching profession, teacher professional development, novice teacher