Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Příprava studentů učitelství na tvorbu ŠVP ? možnosti a meze
Autoři: Brebera Pavel
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS
Název nakladatele: Univerzita Karlova
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 271-277
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Příprava studentů učitelství na tvorbu ŠVP ? možnosti a meze V diskusích, jakým způsobem mohou fakulty realizující učitelské obory podpořit vzdělávací reformu, zaznívá mnoho hlasů zdůrazňujících nutnost reflektovat principy RVP ZV již v současné pregraduální přípravě učitelů. Jádrem tohoto článku je proto prezentace specifické modifikace profesního modulu studijního programu oboru Učitelství anglického jazyka na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice, která byla provedena s cílem akcentovat u studentů učitelství rozvoj dovednosti projektování kurikula jako konkrétní oblasti profesní kompetence.
eng Ways of preparing student-teachers for designing school educational programmes - some possibilities and limitations Current debates on the role of the institutions of teacher education in the process of the educational reform very often raise the issue of the necessity to reflect the principles of Framework Educational Programme for Basic Education in pre-service teacher education. The basis of this article is a presentation of a specific modification of professional module of the study programme Teaching English at University of Pardubice, Faculty of Humanities. The aim of this modification is a development of a particular component of students? professional competence in the area of curriculum design. curricular reform;pre-service teacher education