Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS
Název nakladatele: Univerzita Karlova
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 300-307
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele představuje komplexní a multidimenzionální problém. Z celé šíře problematiky je v příspěvku pozornost věnována následujícím okruhům otázek: po uvedení poznámek k vymezení klíčových pojmů je jádrem sdělení diskuse o současném pojetí profesního vědění učitele a procesů profesního učení, směřující k formulaci závěrů pro profesní přípravu učitele.
eng Theory ? practice relationship in teacher professional education Theory ? practice relationship in teacher professional education is a complex and multidimensional problem. The following issues related to the topic are dealt with: comments concerning definitions of the key terms; current conceptions of teacher professional knowledge and professional learning processes; conclusions for pre-service teacher education. teacher professional knowledge, theory ? practice relationship, teacher professional education, pre-service teacher education