Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Klinická zkušenost jako prostředek rozvoje profesní kompetence studentů učitelství v oblasti projektování kurikula
Autoři: Brebera Pavel
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.
Název nakladatele: VOTOBIA
Místo vydání: Olomouc
Strana od-do: 28-31
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Klinická zkušenost jako prostředek rozvoje profesní kompetence studentů učitelství v oblasti projektování kurikula Cílem představovaného šetření je objasnit na základě zkoumání roční klinické zkušenosti studenta učitelství v reálném prostředí školy, čím je tvořena specifická oblast profesní kompetence učitele jako tvůrce školního vzdělávacího programu, a zároveň identifikovat a analyzovat projevy jejího rozvoje.
eng Clinical experience as a means of development of the professional competence of a student teacher as a curriculum designer Based on one year clinical experience of a student teacher in a real environment of the school, the research attempts to identify the components of a professional competence of teacher as a designer of the school educational programme, and to analyse some ways of its development. curricular reform;pre-service teacher education;professional competence