Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Microlearning as an Integral Part of English Language Courses in Higher Education
Autoři: Brebera Pavel
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: FORLANG : cudzie jazyky v akademickom prostredí
Název nakladatele: Technická univerzita v Košiciach
Místo vydání: Košice
Strana od-do: 8-14
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Microlearning jako součást kurzů anglického jazyka ve vysokoškolském vzdělávání Článek se zabývá problematikou potenciálu a limitací specifických e-learningových a m-learningových nástrojů, použitých v oblasti výuky cizích jazyků na konkrétní univerzitě v českém vzdělávacím kontextu. Primární perspektivu představuje koncept microlearningu a základem analýzy je autorova přímá zkušenost s integrací nástrojů Duolingo, Kahoot, Instagram a dále digitálních odznaků do kurzů anglického jazyka.
eng Microlearning as an Integral Part of English Language Courses in Higher Education The paper addresses the issues of the potential and limitations of the specific e-learning and m-learning tools used in the area of foreign language teaching at the particular university in the Czech educational context. The primary perspective is provided by the concept of microlearning, and the analysis is based on the author’s direct experience with integration of Duolingo, Kahoot, Instagram and digital badges into the English language courses. e-learning; English language teaching; microlearning