Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Developing the Students´ ESP Skills through the Moodle Tasks and the Related Follow-up Assignments
Rok: 2019
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: FORLANG. Cudzie jazyky v akademickom prostredí
Název nakladatele: Technická univerzita v Košiciach
Místo vydání: Košice
Strana od-do: 31-36
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rozvoj jazykových dovedností studentů v oblasti odborné angličtiny prostřednictvím úkolů v LMS Moodle a na ně navazujících učebních zadání Článek prezentuje konkrétní způsob rozvíjení odborného anglického jazyka u studentů v rámci jazykových kurzů vyučovaných v univerzitním prostředí. Text proto pojednává o některých specifických aspektech tvorby tzv. blended kurzů, které obsahují interaktivní zadání v oblasti odborné angličtiny, ať již v rámci LMS Moodle či mimo něj. Za účelem komplexního vyhodnocení efektivity zvoleného přístupu na úrovni "blended learning" je vyhodnocení zde využité online komponenty i fáze, která byla realizována v prostředí výukové učebny,založeno na analýze studentské zpětné vazby, jež byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření.
eng Developing the Students´ ESP Skills through the Moodle Tasks and the Related Follow-up Assignments The paper presents the particular way of developing the students´ command of English for Specific Purposes (ESP) within the language courses taught in the university setting. Therefore, the paper deals with some specific aspects of blended course design in terms of the choice of interactive ESP tasks, designed both within and outside the LMS Moodle environment. In order to offer a complex analysis of the effectiveness of this particular blended scheme, the evaluation of its online component as well as of its follow-up “classroom stage” is based on the students´ feedback, gathered by means of a questionnaire survey. ESP; blended learning; LMS Moodle