Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Portfolio v profesní přípravě učitele - otazníky, naděje, nebezpečí
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Portfolio v profesní přípravě učitele
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 39-52
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Portfolio v profesní přípravě učitele - otazníky, naděje, nebezpečí Příspěvek je přehledovou studií, která se snaží nabídnout co nejširší pohled na různé aspekty práce s portfoliem v přípravném vzdělávání učitelů v českém kontextu. Cílem je shrnout nejasnosti a otázky s využíváním portfolia spojené, naznačit možné odpovědi na ně, vyzdvihnout naděje, které portfolio představuje pro potřebnou proměnu přípravného vzdělávání učitelů, rovněž ale poukázat i na možná nebezpečí a úskalí využití portfolia. přípravné vzdělávání učitelů, profesní portfolio, cíle a účely využití portfolia, obsah a formát portfolia, procesy tvorby portfolia, hodnocení portfolia, naděje a nebezpečí portfolia
eng Portfolio in pregraduate teacher education: questions, hopes and dangers The study discusses various aspects of professional portfolio use in pregraduate teacher education programmes in the Czech context. It aims to provide a survey of questions posed concerning student portfolios, to offer some responses to these questions, to emphasise hopes and dangers in portfolio processes. pregraduate teacher education, professional portfolio, portfolio purposes and aims, portfolio content and format, portfolio development processes, assessing portfolio, hopes and dangers in portfolio use