Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Strategie a techniky facilitace profesního rozvoje studentů učitelství
Autoři: Píšová Michaela | Černá Monika
Rok: 2007
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Strategie a techniky facilitace profesního rozvoje studentů učitelství Příspěvek se zaměřuje na jeden dílčí aspekt komplexní problematiky přípravného vzdělávání učitelů a jeho probíhajících proměn, a to na podporu profesního rozvoje budoucích učitelů zejména v průběhu pedagogické praxe. Pozornost je věnována roli mentora (fakultního učitele), konkrétně strategiím a technikám využívaným k facilitaci prfesního růstu studentů. přípravné vzdělávání učitelů, profesní rozvoj a jeho podpora, mentor a jeho role, strategie a techniky
eng Facilitating professional development in student teachers: strategies and techniques Pre-graduate teacher education represents a complex and multidimensional issue. Within the context of its ongoing change the presentation aims to contribute to the current discussion. Closer atttention is paid specifically to one partial aspect - the support of trainees´ professional development predominantly during the teaching practice focusing on the role of mentor (teaching practice supervisor) and the strategies and techniques deployed to facilitate professional growth in trainees. pre-service teacher education, professional development and its support, mentor´s roles, strategies and techniques