Co je ServiceDesk s čím mi může pomoci?
ServiceDesk představuje rychlý a efektivní způsob, jak řešit široké spektrum požadavků a problémů, se kterými se můžete setkat během svého studia na Univerzitě Pardubice. V ServiceDesku můžete vyřešit IT/technické problémy, ale také zadávat požadavky týkající se studia, pomoci s nahlášením havárií a podobně.
Co můžu řešit prostřednictvím ServiceDesku?
- potíže s připojením k univerzitní Wi-Fi síti
- problémy s přihlášením do mého účtu nebo s multifaktorovým ověřováním (např. zapomenuté heslo, výměna mobilu, změna telefonního čísla)
- přístup do univerzitních systémů (např. IS STAG, Moodle, Intranet)
- ztráta průkazu studenta
- technické chyby v systému nebo na webu
- apod.
ServiceDesk je tady, aby vám tyto i další situace pomohl vyřešit rychle a efektivně.
Jak ServiceDesk funguje?
1. Zadání požadavku
Přes webovou nebo mobilní aplikaci jednoduše zadám svůj požadavek (tzv. ticket).
2. Efektivní zpracování
Ticket se dostane k zodpovědné osobě v co nejkratším možném čase. Na rozdíl od e-mailu nebo telefonátu mám jistotu, že můj požadavek nezapadne – je systematicky zaevidován a musí být zpracován.
3. Budu vědět, co se děje
Budu mít pravidelné informace o tom, jak řešení pokračuje a budu vědět, kdo se mým požadavkem zabývá.
4. Přístup k historii mých požadavků
K již vytvořenému ticketu se můžu kdykoliv vrátit a podívat se, jak byla situace v minulosti vyřešena.
5. Self-service
Aplikace rovněž nabízí možnost self-service, kde najdu návody a pokyny pro samostatné řešení některých běžných problémů (např.: reset hesla, nastavení WiFi, ...).
Kdy využít ServiceDesk?
- Nevím, na koho se obrátit
ServiceDesk mi pomůže najít správného řešitele problému.
- Nemůžu nikoho zastihnout
Vím, kdo mi může pomoci, ale tato osoba není dostupná (např. má dovolenou nebo vyučuje). ServiceDesk zajistí, že můj požadavek bude předán kompetentní osobě.
- Centrální komunikace
I když vím, na koho se obrátit, využití ServiceDesku má tu výhodu, že vše probíhá centralizovaně a strukturovaně. Moje žádost bude zaznamenána, sledována a zpracována efektivně, což mi poskytne lepší přehled o postupu.