Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

sd-front103231.png

Co je ServiceDesk s čím mi může pomoci? 

ServiceDesk představuje rychlý a efektivní způsob, jak řešit široké spektrum požadavků a problémů, se kterými se můžete setkat během svého studia na Univerzitě Pardubice. V ServiceDesku můžete vyřešit IT/technické problémy, ale také zadávat požadavky týkající se studia, pomoci s nahlášením havárií a podobně.

Co můžu řešit prostřednictvím ServiceDesku?

  • potíže s připojením k univerzitní Wi-Fi síti
  • problémy s přihlášením do mého účtu nebo s multifaktorovým ověřováním (např. zapomenuté heslo, výměna mobilu, změna telefonního čísla)
  • přístup do univerzitních systémů (např. IS STAG, Moodle, Intranet)
  • ztráta průkazu studenta 
  • technické chyby v systému nebo na webu 
  • apod. 

ServiceDesk je tady, aby vám tyto i další situace pomohl vyřešit rychle a efektivně.

Jak ServiceDesk funguje?

1. Zadání požadavku

Přes webovou nebo mobilní aplikaci jednoduše zadám svůj požadavek (tzv. ticket).

2. Efektivní zpracování

Ticket se dostane k zodpovědné osobě v co nejkratším možném čase. Na rozdíl od e-mailu nebo telefonátu mám jistotu, že můj požadavek nezapadne – je systematicky zaevidován a musí být zpracován.

3. Budu vědět, co se děje 

Budu mít pravidelné informace o tom, jak řešení pokračuje a budu vědět, kdo se mým požadavkem zabývá. 

4. Přístup k historii mých požadavků

K již vytvořenému ticketu se můžu kdykoliv vrátit a podívat se, jak byla situace v minulosti vyřešena.

5. Self-service

Aplikace rovněž nabízí možnost self-service, kde najdu návody a pokyny pro samostatné řešení některých běžných problémů (např.: reset hesla, nastavení WiFi, ...). 

Kdy využít ServiceDesk?

  • Nevím, na koho se obrátit

ServiceDesk mi pomůže najít správného řešitele problému.

  • Nemůžu nikoho zastihnout

Vím, kdo mi může pomoci,  ale tato osoba není dostupná (např. má dovolenou nebo vyučuje). ServiceDesk zajistí, že můj požadavek bude předán kompetentní osobě. 

  • Centrální komunikace

I když vím, na koho se obrátit, využití ServiceDesku má tu výhodu, že vše probíhá centralizovaně a strukturovaně. Moje žádost bude zaznamenána, sledována a zpracována efektivně, což mi poskytne lepší přehled o postupu.