Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

kontakt-letak105733.jpg

Registrační poplatek:

Poplatek za stanoviště je rozdělen do 4 cenových kategorií dle konkrétního umístění stánku a jeho velikosti.
 

UmístěníCena
Aula přízemí
 (stanoviště 1 – 8)
   15 000,- Kč  
Aula přízemí
 (stanoviště 9 – 18)
   12 000,- Kč 
Aula 1. patro   12 000,- Kč 
Aula suterén 
(stanoviště) 
    9 000,- Kč
Budova FCHT     12 000,- Kč 
Stanoviště  1 x 1m     6 000 ,- Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH. 
 

Cena zahrnuje:

  • Celodenní prezentaci firmy na stanovišti
  •  Základní vybavení stanoviště (stůl, židle, textilní paraván)
  •  WiFi připojení
  •  Elektrickou přípojku
  •  Informace o firmě v katalogu KONTAKT v rozsahu jedné strany
  •  Propagaci akce
  •  Catering v průběhu veletrhu
  •  Úklidové služby


Cena nezahrnuje:

  • Další stranu v katalogu v hodnotě 500,- Kč
  • Individuální prezentaci pro studenty v rámci veletrhu v rozsahu 35 minut v hodnotě 1500,- Kč. 
  • catering pro každého dalšího reprezentanta dané společnosti / instituce (nad stanovené 4 osoby) 300 Kč / osoba

Doplňkové služby je možné navolit v rezervačním systému při rezervaci stanoviště.

Prezentace firem probíhají na dvou místech, a to v budově Auly a v budově FChT. Místnosti jsou vybaveny prezentační technikou. Počet míst individuálních prezentací zaměstnavatelů je omezený pro celkem 12 zaměstnavatelů.

Na základě dat v registračním formuláři bude vystavena faktura na úhradu registračního poplatku.  
Prosíme firmy, které mají zavedený objednávkový systém, aby nám zaslaly číslo objednávky nejpozději do 17. 2. 2025 (na e-mail ivana.vesela@upce.cz).