Registrační poplatek:
Poplatek za stanoviště je rozdělen do 4 cenových kategorií dle konkrétního umístění stánku a jeho velikosti.
Umístění | Cena |
Aula přízemí (stanoviště 1 – 8) | 15 000,- Kč |
Aula přízemí (stanoviště 9 – 18) | 12 000,- Kč |
Aula 1. patro | 12 000,- Kč |
Aula suterén (stanoviště) | 9 000,- Kč |
Budova FCHT | 12 000,- Kč |
Stanoviště 1 x 1m | 6 000 ,- Kč |
Uvedené ceny jsou bez DPH.
Cena zahrnuje:
- Celodenní prezentaci firmy na stanovišti
- Základní vybavení stanoviště (stůl, židle, textilní paraván)
- WiFi připojení
- Elektrickou přípojku
- Informace o firmě v katalogu KONTAKT v rozsahu jedné strany
- Propagaci akce
- Catering v průběhu veletrhu
- Úklidové služby
Cena nezahrnuje:
- Další stranu v katalogu v hodnotě 500,- Kč
- Individuální prezentaci pro studenty v rámci veletrhu v rozsahu 35 minut v hodnotě 1500,- Kč.
- catering pro každého dalšího reprezentanta dané společnosti / instituce (nad stanovené 4 osoby) 300 Kč / osoba
Doplňkové služby je možné navolit v rezervačním systému při rezervaci stanoviště.
Prezentace firem probíhají na dvou místech, a to v budově Auly a v budově FChT. Místnosti jsou vybaveny prezentační technikou. Počet míst individuálních prezentací zaměstnavatelů je omezený pro celkem 12 zaměstnavatelů.
Na základě dat v registračním formuláři bude vystavena faktura na úhradu registračního poplatku.
Prosíme firmy, které mají zavedený objednávkový systém, aby nám zaslaly číslo objednávky nejpozději do 17. 2. 2025 (na e-mail ivana.vesela@upce.cz).